» System pomocy sklepu internetowego shopGold

System pomocy sklepu internetowego shopGold

Wszystkie oferowane przez nas sklepy internetowe są objęte wsparciem technicznym. Wiemy, że dla większości naszych Klientów uruchomienie sklepu internetowego to nowe wyzwanie, gdzie bardzo liczy się pomoc jaką można uzyskać od autorów programu. Dlatego też oferujemy w cenie sklepu usługę pomocy technicznej dla użytkowników naszego oprogramowania. Wsparcie techniczne dotyczy zarówno podstawowych pytań związanych z funkcjonowaniem czy konfiguracją sklepu jak i ewentualnych problemów technicznych związanych z działaniem sklepu. Pomoc techniczną świadczymy przez indywidualny, napisany specjalnie na potrzeby wsparcia technicznego - system pomocy technicznej.

System pomocy technicznej oprogramowania shopGold

System pomocy technicznej shopGoldKażdy sklep internetowy shopGold posiada w panelu zarządzania sklepu wbudowany moduł do połączenia z systemem pomocy technicznej. Po prawej stronie ekranu wyświetlana jest zakładka z napisem Pomoc online. Zakładka ta jest dostępna na każdej podstronie panelu zarządzania, dzięki czemu w dowolnym momencie właściciel sklepu może skorzystać z pomocy technicznej i przesłać do nas zapytanie. Moduł systemu pomocy technicznej działa na podobnej zasadzie jak skrzynka mailowa - nie wykorzystuje jednak do tego poczty email - wiadomości są przesyłane bezpośrednio do naszego systemu pomocy. Dzięki temu Państwa zapytanie trafia bezpośrednio do osoby, która zna odpowiedź na Państwa pytanie i dzięki temu możemy szybko udzielić odpowiedzi. W porównaniu ze standardową formą pomocy poprzez email lub formularz pomocy na stronie www - nasz system działa znacznie szybciej - gdyż wiadomości są od razu analizowane i odpowiada na nie osoba znająca dany temat. W przypadku pomocy poprzez email czy formularz - najpierw trzeba przeanalizować zgłoszenie i przekazać je do odpowiedniej osoby co znacznie wydłuża czas odpowiedzi na Państwa zapytanie. Dodatkowo w przypadku poczty email istnieje możliwość, że wiadomość "zaginie" gdzieś po drodze (np zostanie potraktowana jako spam). W przypadku naszego systemu nie ma takiej możliwości - od razu po wysłaniu wiadomości otrzymujecie Państwo potwierdzenie czy wiadomość została poprawnie dostarczona. Każda przesłana przez Państwa wiadomość otrzymuje indywidualny numer zgłoszenia dzięki czemu łatwo można do niej zawsze wrócić i zachować ciągłość korespondencji. Zarówno u Państwa w systemie jak i u nas pozostają kopie przesłanych wiadomości. Takie rozwiązanie systemu pomocy ułatwia kontakt z nami - nie wymaga osobnego kanału kontaktowego, używania maili. Wszystko znajduje się w jednym miejscu i jest zawsze dostępne z poziomu panelu zarządzania sklepu.
 
Wsparcie techniczne dla sklepu shopGold

Przesyłane przez Państwa wiadomości są szyfrowane, przy przesyłaniu wiadomości nie pośredniczy żaden serwis zewnętrzny - komunikacja odbywa się bezpośredni pomiędzy Państwa sklepem a naszym systemem. Jest to nasz autorski system pomocy, nie spotykany w innych systemach.
 

Zalety naszego systemu pomocy:

  • gwarancja szybkiej odpowiedzi na zadane pytania,
  • bezpośredni kanał łączący sklep z system wsparcia technicznego,
  • zgłoszenie trafia zawsze do osoby, która zna odpowiedź na dany problem,
  • dostęp do systemu pomocy z każdego miejsca na świecie, wystarczy dostęp do internetu i panelu zarządzania sklepu (nie potrzebujecie Państwo dostępu do maila),
  • wsparcie przez 7 dni w tygodniu - staramy się odpowiadać jak najszybciej na zadane pytania,
  • zachowana ciągłość korespondencji (każde zgłoszenie ma nadawany indywidualny numer),
  • bezpieczeństwo komunikacji.

Przejdź do strony głównej

Notice: Undefined variable: przegladarka in /www.shopgold.pl/szablony/strona/strona_glowna.tp on line 752

Notice: Undefined variable: przegladarka in /www.shopgold.pl/szablony/strona/strona_glowna.tp on line 754