Sklep internetowy na własność
Strona główna » Centrum pomocy » Baza pomocy sklepu - Moduły płatności i wysyłek » Zwrot produktów w sklepie internetowym przez Szybkie Zwroty Inpost

Zwrot produktów w sklepie internetowym przez Szybkie Zwroty Inpost

W dobie dynamicznego rozwoju e-commerce, sklepy internetowe starają się sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Jednym z kluczowych elementów, który wpływa na poziom satysfakcji klienta, jest proces zwrotu zakupionych produktów. Integracja z usługą Szybkie Zwroty Inpost stanowi innowacyjne rozwiązanie, które znacząco ułatwia klientom procedurę zwrotu i przekłada się na pozytywne doświadczenia zakupowe.

Integracja z Szybkimi Zwrotami Inpost umożliwia klientom samodzielne nadanie paczki zwrotnej. Procedura ta odbywa się w dogodnym dla nich czasie i miejscu, co eliminuje konieczność wizyty w punkcie odbioru czy placówce pocztowej. To z kolei skraca czas oczekiwania na zwrot środków. Dzięki zastosowaniu Szybkich Zwrotów Inpost, proces zwrotu staje się intuicyjny i łatwy w obsłudze. Klient może skorzystać z dedykowanego interfejsu na stronie sklepu internetowego. Tradycyjne metody obsługi zwrotów, takie jak wysyłka kurierem czy odbiór w punkcie stacjonarnym, mogą generować dodatkowe koszty dla sklepu. Dzięki Szybkim Zwrotom Inpost, unikamy niepotrzebnych wydatków związanych z organizacją procesu zwrotu.

Oferowanie szybkich i wygodnych rozwiązań zwrotu przekłada się na pozytywne doświadczenia klientów. Integracja z Szybkimi Zwrotami Inpost może zatem wpłynąć na budowanie lojalności i zaufania do marki.

Integracja z Szybkie Zwroty Inpost w oprogramowaniu shopGold jest bardzo prosta do konfiguracji i ogranicza się do aktywacji integracji w menu Sprzedaż / Zwroty / Konfiguracja zwrotów. Aby aktywować integrację należy ją włączyć oraz wpisać dane konfiguracyjne do konta Inpost.

Po włączeniu integracji w panelu klienta - klient dokonując zwrotu produktów będzie mógł wybrać opcję nadania przesyłki w paczkomacie. Rola klienta ogranicza się tylko do zaznaczenia, że chce dokonać zwrotu w paczkomacie oraz wyboru rozmiaru gabarytu paczki.

Oto kroki, które jakie musi wykonać klient, aby nadać przesyłkę za pomocą Szybkie Zwroty InPost:
  • po złożeniu zgłoszenia zwrotu klient otrzyma numer nadania na adres e-mail oraz SMS - jeżeli ma zainstalowaną aplikację InPost na swoim telefonie, ten sam numer pojawi się również tam
  • musi umieść otrzymany numer w widocznym miejscu na paczce ze zwracanymi produktami
  • musi udać się do wybranego paczkomatu Inpost - może wybrać dowolny, w którym zdecyduje się nadać przesyłkę
  • w paczkomacie musi wybrać opcję "Nadaj paczkę"
  • na ekranie paczkomatu musi podać otrzymany numer nadania
  • otworzy się skrzynka paczkomatu, gdzie trzeba włożyć paczkę i zamknąć skrzynkę
Te proste kroki, gwarantują, że zwrot zostanie zrealizowany sprawnie i wygodnie przy użyciu paczkomatu InPost.
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Baza pomocy sklepu - Moduły płatności i wysyłek

Strona korzysta z plików cookies niezbędnych do działania strony zgodnie z Polityką prywatności. Możesz zmienić ustawienia cookie w Twojej przeglądarce.

AKCEPTUJĘ