Sklep internetowy na własność
Strona główna » Centrum pomocy » Baza pomocy sklepu - Moduły płatności i wysyłek » W koszyku nie widać wszystkich włączonych płatności

W koszyku nie widać wszystkich włączonych płatności

Świetnym sposobem na budowanie zaufania jest oferowanie w sklepie internetowym różnych form płatności. W ten sposób kupujący będzie mógł wybrać ten, który da mu więcej pewności siebie lub z którego jest mu najłatwiej skorzystać. Dlatego warto zadbać też o to, żeby w sklepie poza tradycyjnym przelewem czy pobraniem dostępne były inne formy płatności - zwłaszcza elektronicznych. Oferując więcej opcji płatności online, można zmniejszyć nawet o 13% ilość kupujących, którzy rezygnują z dokonania zakupu z uwagi na brak odpowiadających im form płatności.

Pomimo włączenia w sklepie modułu płatności i jego poprawnym skonfigurowaniu w menu Moduły / Płatności nie są one widoczne w koszyku podczas składania zamówienia.

Program umożliwia przypisywanie wybranych form płatności do poszczególnych opcji wysyłki (np. po to żeby dla wysyłki za pobraniem nie wyświetlała się płatność przelewem).

Po włączeniu wybranej formy płatności i jej skonfigurowaniu należy ją dodać do wysyłek dla których ma być dostępna. W menu Moduły / Wysyłki - w edycji każdej wysyłki jest lista płatności jakie mogą być po jej wybraniu dostępne. Włączenie którejkolwiek płatności nie powoduje automatycznego dodania jej do wysyłek. Dlatego też należ przejść do edycji tych wysyłek dla których włączona płatność ma być dostępna i dodać ją do listy.
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Baza pomocy sklepu - Moduły płatności i wysyłek

Strona korzysta z plików cookies niezbędnych do działania strony zgodnie z Polityką prywatności. Możesz zmienić ustawienia cookie w Twojej przeglądarce.

AKCEPTUJĘ