Sklep internetowy na własność
Strona główna » Centrum pomocy » Baza pomocy sklepu - Moduły płatności i wysyłek » Różne punkty odbioru przy wyborze odbioru osobistego w zamówieniu klienta

Różne punkty odbioru przy wyborze odbioru osobistego w zamówieniu klienta

Jedną z form dostaw zamówień w sklepie internetowym jest forma odbioru osobistego przez klienta w siedzibie firmy. Nie każdy sklep internetowy dopuszcza taką możliwość (wiele sklepów nie prowadzi sprzedaży bezpośredniej - tylko online). Jednakże jeżeli sklep udostępnia możliwość odbioru osobistego złożonych przez klientów zamówień - taka forma dostawy może być aktywowana w sklepie jako jeden z kanałów wysyłki. Tą formę dostawy można włączyć w menu Moduły / Wysyłki.

Standardowo ta forma dostawy ma wpisany jeden adres. Adres wpisywany jest podczas edycji tej formy dostawy w w/w menu w polu "Punkt odbioru". Podanie minimum jednego adresu odbioru osobistego jest wymagane.

Przy składaniu zamówienia w oknie o informacja dostawy wyświetlany jest wpisany w w/w menu adres odbioru osobistego. Informacja o punkcie odbioru jest także wysyłana w e-mailu o zamówieniu.

Jeżeli firma posiada kilka adresów odbioru osobistego (np. w różnych miejscach miasta lub miastach) można wpisać kilka różnych punktów odbioru. Podczas edycji modułu "Odbioru osobistego" można dodać nowe punkty odbioru poprzez kliknięcie w przycisk "dodaj kolejny punkt".

Po kliknięciu w przycisk zostanie wyświetlone nowe pole do wpisania kolejnego punktu odbioru osobistego. W polu można wpisać adres punktu odbioru, godziny otwarcia etc. Dane podaje się w formie zwykłego tekstu.

Jeżeli zostanie zdefiniowanie kilka punktów odbioru osobistego - klient podczas składania zamówienia będzie mógł wybrać punkt z którego chce odebrać przesyłkę. Informacja jaki punkt wybrał będzie widoczna w szczegółach zamówienia klienta oraz w wiadomości e-mail o nowym zamówieniu klienta.

W podobny sposób jak dodawanie nowych punktów można je również usuwać. Usunięcie dodanego wcześniej punktu odbioru odbywa się poprzez kliknięcie w przycisk "usuń punkt odbioru". Z listy punktów zostanie usunięta ostatnia dodana pozycja.
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Baza pomocy sklepu - Moduły płatności i wysyłek

Strona korzysta z plików cookies niezbędnych do działania strony zgodnie z Polityką prywatności. Możesz zmienić ustawienia cookie w Twojej przeglądarce.

AKCEPTUJĘ