Sklep internetowy na własność
Strona główna » Centrum pomocy » Baza pomocy sklepu - Informacje ogólne » Gdzie znajdę numer pomocy technicznej ?

Gdzie znajdę numer pomocy technicznej ?

Każdy klient kupując oprogramowanie sklepu shopGold może wybrać przy zakupie sklepu opcję wsparcia technicznego. Usługa wsparcia technicznego może obejmować okres od 1 do 12 miesięcy. W ramach usługi pomocy technicznej - użytkownik sklepu może kontaktować się działem pomocy oprogramowania shopGold zgłaszając swoje problemy lub pytania dotyczące oprogramowania sklepu.

Użytkownik, który zakupił oprogramowanie sklepu shopGold posiada przypisany indywidualny numer pomocy technicznej. Numer tej jest unikalny i przypisany do konkretnej domeny na której zainstalowany jest sklep. Przypisany do sklepu numer pomocy technicznej, prosimy podawać w zgłoszeniach serwisowych związanych z problemami / pytaniami dotyczącymi funkcjonowania sklepu. Numer ten jest wyświetlany na stronie głównej panelu zarządzania sklepu.

Bezpośrednio po zalogowaniu w panelu zarządzania sklepem, na stronie głównej w oknie "Informacje o sklepie" wyświetlany jest numer pomocy technicznej. Składa się on z 8 do 10 znaków w formie liczb i liter. Podczas dokonywania zgłoszeń serwisowych poprzez wbudowany w sklep system pomocy online numer ten jest automatycznie przekazywany do centrum serwisowego. Przesyłając wiadomość tym kanałem nie ma konieczności wpisania ręcznie numeru pomocy technicznej.

W przypadku zgłaszania problemów poprzez e-mail - prosimy o każdorazowe podawanie numer pomocy technicznej. Nie gwarantujemy udzielenia odpowiedzi na zgłoszenia bez podania numeru pomocy technicznej (jeżeli nie będziemy mogli zidentyfikować z jakiego sklepu pochodzi zgłoszenie).
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Baza pomocy sklepu - Informacje ogólne

Strona korzysta z plików cookies niezbędnych do działania strony zgodnie z Polityką prywatności. Możesz zmienić ustawienia cookie w Twojej przeglądarce.

AKCEPTUJĘ