Sklep internetowy na własność
Strona główna » Centrum pomocy » Pomoc - Dane kontaktowe, e-mail, telefon » Funkcja porozmawiaj z nami - czyli klient zostawia numer telefonu do kontaktu

Funkcja porozmawiaj z nami - czyli klient zostawia numer telefonu do kontaktu

Szybki kontakt z klientem w sklepie internetowym ma duże znaczenie, ponieważ wpływa na poziom satysfakcji klienta i jego lojalności wobec sklepu. Klienci oczekują odpowiedzi na swoje pytania i rozwiązania problemów szybko i sprawnie. Jeśli sklep internetowy nie jest w stanie odpowiedzieć na pytania klientów lub rozwiązać problemów w odpowiednim czasie, klienci mogą odczuwać frustrację i skłonni są do szukania innych sklepów. Szybki i profesjonalny kontakt z klientem może również przyczynić się do pozytywnych opinii i rekomendacji, co jest korzystne dla marketingu sklepu.

W przypadku sklepu internetowego kontakt z klientem może odbywać się poprzez różne kanały, takie jak:
  • e-mail
  • formularz kontaktowy na stronie internetowej
  • czat na żywo
  • telefon
  • social media
Ważne jest, aby sklep internetowy miał dostępny wygodny i łatwo dostępny sposób kontaktu z klientem, aby rozwiązać ewentualne problemy lub odpowiedzieć na pytania.

Oprogramowanie sklepu shopGold aby ułatwić klientom kontakt ze sklepem ma wbudowany moduł "Połączenie telefoniczne". Jest to funkcja, która pozwala klientom na pozostawienie swoich danych kontaktowych - konkretnie numeru telefonu. Zadaniem obsługi sklepu jest skontaktowanie się klientem poprzez połączenie telefoniczne pod numer telefonu, który pozostawił klient.

Funkcja ta jest dostępna w menu Wygląd / Moduły stałe pod nazwą "Połączenie telefoniczne". Zasada działania tej wygląda następująco:
  • na stronie sklepu wyświetla się ikona ze słuchawką telefonu - zachęcającą do kontaktu
  • po kliknięciu przez klienta w ikonkę otwiera się okno popup z informacją "Podaj nam swój nr telefonu - zadzwonimy do Ciebie jak najszybciej" (tekst można zmodyfikować w tłumaczeniach sklepu w menu Konfiguracja / Tłumaczenia) oraz polem do wpisania przez klienta swojego numeru telefonu
  • po podaniu przez klienta numeru telefonu - klient otrzymuje informację, że wiadomość z numerem telefonu została przekazana do sklepu
  • w tym samym czasie sklep wysyła do obsługi sklepu informację (wiadomość e-mail lub SMS), że klient prosi o kontakt wraz z numerem telefonu jaki podał klient
  • rolą sklepu jest jak najszybciej skontaktować się z klientem pod podany przez klienta numer
Moduł ten ma kilka ustawień konfiguracyjnych. W konfiguracji można ustawić w jaki sposób ma być przekazywany numer telefonu klienta. Może wybrać przesyłanie informacji o numerze telefonu na e-maila lub wysyłanie wiadomości SMS. Mogą być także aktywowane obie możliwości. W ustawieniach modułu można także ustawić położenie ikony ze słuchawką - w którą klient klika aby rozpocząć procedurę kontaktu.

Moduł ten nie korzysta z żadnych dodatkowych integracji. Jest on standardową funkcją sklepu. Nie ma z tytułu przesyłania numeru telefonu żadnych dodatkowych opłat (często spotyka się podobne rozwiązania na wielu stronach - są one jednak dodatkowo płatne).
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Pomoc - Dane kontaktowe, e-mail, telefon

Strona korzysta z plików cookies niezbędnych do działania strony zgodnie z Polityką prywatności. Możesz zmienić ustawienia cookie w Twojej przeglądarce.

AKCEPTUJĘ