Sklep internetowy na własność
Strona główna » Centrum pomocy » Baza pomocy sklepu - Klienci i zamówienia » Dodanie do koszyka produktów z wcześniejszego zamówienia klienta - funkcja powiel zamówienie

Dodanie do koszyka produktów z wcześniejszego zamówienia klienta - funkcja powiel zamówienie

W dzisiejszym dynamicznym świecie zakupy internetowe stały się nieodłączną częścią życia wielu konsumentów. Szczególnie w przypadku sklepów online specjalizujących się w branżach, takich jak np. zoologia, doświadczamy powtarzalnych zamówień od lojalnych klientów, którzy dbają o swoich pupili. Aby ułatwić i usprawnić proces ponownych zakupów stworzona została funkcja umożliwiająca dodanie jednym przyciskiem wszystkich produktów z poprzedniego zamówienia do koszyka.

Często klienci, którzy korzystali ze sklepu internetowego i zyskali pozytywne doświadczenia, wracają po te same produkty. W przypadku zakupów wielu produktów może to jednak stać się uciążliwe, gdyż konieczne jest powtórne dodawanie każdego produktu do koszyka. Wprowadzenie funkcji umożliwiającej dodanie wszystkich produktów naraz rozwiązuje ten problem, umożliwiając klientom ponowne zakupy wszystkich produktów z poprzedniego zamówienia za pomocą jednego kliknięcia.

Ta funkcja nie tylko oszczędza czas klientów, ale także eliminuje frustrację związana z ręcznym dodawaniem do koszyka wielu produktów. Szczególnie w branżach, gdzie zamówienia są często powtarzalne, ułatwienie tego procesu sprawia, że zakupy stają się bardziej przyjemne i wygodne.

Dodanie funkcji umożliwiającej dodanie wszystkich produktów z poprzedniego zamówienia do koszyka za pomocą jednego przycisku w sklepie internetowym przynosi wiele korzyści zarówno dla klientów, jak i dla samego sklepu. Klienci mogą dokonać zakupu tych samych produktów, które wcześniej zamówili, bez konieczności przeszukiwania całego sklepu. Dzięki jednemu przyciskowi do koszyka oszczędzają czas i wysiłek.

Funkcja ta może zachęcić klientów do częstszych odwiedzin sklepu. To z kolei może przyczynić się do zwiększenia lojalności klientów. Klienci mogą uniknąć przypadkowego pominięcia produktów, które chcieliby zamówić ponownie. Funkcja ta eliminuje ryzyko popełnienia błędów przy ręcznym dodawaniu produktów do koszyka. Ułatwienie klientom powtarzalnych zakupów może prowadzić do zwiększenia średniej wartości koszyka i całkowitej sprzedaży, ponieważ klienci są skłonni dodawać do koszyka więcej produktów.

W oprogramowaniu shopGold opisywana opcja jest dostępna dla każdego klienta - z rejestracją lub bez rejestracji (jeżeli w sklepie jest aktywna funkcja "Czy pozwolić na dostęp do szczegółów zamówienia, reklamacji w panelu klienta bez konieczności logowania (zabezpieczenie dodatkowym kodem) ?" dostępna w menu Konfiguracja / Konfiguracja sklepu / Ustawienia pól klientów).

Klient po wejściu w szczegóły swojego zamówienia (może to zrobić albo bezpośrednio z linku szczegółów zamówienia, który znajduje się w mailu z zamówieniem albo z poziomu panelu klienta) ma dostępną opcję "Dodaj ponownie produkty z tego zamówienia do koszyka". Dodanie produktów do koszyka następuje kiedy klient wciśnie przycisk "Dodaj produkty do koszyka". Do koszyka zostaną dodane produkty, które były zakupione w danym zamówieniu. Dodane zostaną tylko produkty, które są aktualnie dostępne w ofercie sklepu. Jeżeli nie wszystkie produkty zostaną dodane do koszyka (np. jakiś produkt jest niedostępny lub ma mniejszą ilość niż ta z zamówienia) zostanie wyświetlone okno z informacją, że nie wszystkie produkty zostały dodane do koszyka. Jeżeli klient miał dodane wcześniej do koszyka inne produkty, zostaną zastąpione produktami z tego zamówienia.

Dodanie do koszyka produktów z wcześniejszego zamówienia jest tożsame z funkcją "Duplikuj zamówienie" czy "Powiel zamówienie". W naszym oprogramowaniu zdecydowaliśmy się na dodanie produktów do koszyka, a nie powielanie zamówienia (ze wszystkimi opcjami jak adres dostawy, forma płatności i wysyłki etc.). Naszym zdaniem dodanie do koszyka pozwala klientowi na większą kontrolę nad nowym zamówieniem. Klient może chcieć dodać coś do koszyka, zmienić ilość kupowanych produktów lub usunąć jakieś pozycje, które go nie interesują. Ma także dzięki temu wybór formy dostawy oraz płatności.
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Baza pomocy sklepu - Klienci i zamówienia

Strona korzysta z plików cookies niezbędnych do działania strony zgodnie z Polityką prywatności. Możesz zmienić ustawienia cookie w Twojej przeglądarce.

AKCEPTUJĘ