Sklep internetowy na własność
Strona główna » Centrum pomocy » Baza pomocy sklepu - Języki programowania / hosting » Błąd przeglądarki - zamiast sklepu wyświetla się błąd: pętla przekierowań

Błąd przeglądarki - zamiast sklepu wyświetla się błąd: pętla przekierowań

Błąd "pętla przekierowań" w przeglądarce internetowej oznacza, że sklep internetowy próbuje przekierować użytkownika z jednej strony na inną w sposób, który prowadzi do nieskończonego cyklu przekierowań. Jest to problem, który może wynikać z różnych źródeł, a jego rozwiązanie zależy od konkretnego przypadku. Oto kilka potencjalnych przyczyn i sposobów rozwiązania tego problemu.
 

Błąd konfiguracji na serwerze

  • sprawdź, czy nie ma błędów w konfiguracji przekierowań na poziomie serwera - mogą być dodane błędne przekierowania w pliku .htaccess
  • sprawdź czy nie są dodane wymuszone przekierowania adresu na www lub bez www w panelu serwera - błąd może występować jeżeli na serwerze jest włączone wymuszenie stosowania przedrostka www (lub nie) - a w sklepie w pliku konfiguracyjnym jest wpisany adres bez www
  • wymuszenie przekierowania adresu na połączenie szyfrowane SSL (https) - jeżeli w sklepie jest wyłączone połączenie SSL - sklep automatycznie sam przekierowuje na adres http:// - jeżeli na serwerze jest włączone wymuszenie SSL - serwer przekierowuje na https:// co powoduje błąd przekierowań

Błąd w kodzie strony internetowej

  • błąd przekierowań może powodować błędnie dodany kod w plikach sklepu - trzeba sprawdzić kod źródłowy sklepu (najczęściej modyfikacje są dokonywane w pliku strona_glowna.tp w szablonie), aby upewnić się, że nie ma w nim błędów w kodzie przekierowań, które powodują pętlę przekierowań

Czyszczenie ciasteczek (cookies) i danych przeglądania

  • czasem problem pętli przekierowań może być spowodowany problemem z danymi przeglądania w przeglądarce - spróbuj wyczyścić ciasteczka i dane przeglądania (historię przeglądania przeglądarki), a następnie odświeżyć stronę

Przeglądarka lub rozszerzenia przeglądarki

  • czasem problem może być związany z przeglądarką lub zainstalowanymi rozszerzeniami dodatkowymi - spróbuj otworzyć stronę w innej przeglądarce lub wyłączyć wszystkie rozszerzenia i ponownie spróbować dostęp do strony sklepu

Problem z domeną lub serwerem

  • czasami może występować problem z domeną lub serwerem do którego próbujesz uzyskać dostęp - np. jest tymczasowo niedostępny - spróbuj odświeżyć stronę po jakimś czasie
Jeśli powyższe przykłady nie rozwiążą problemu, może to być bardziej złożony problem, który wymaga zaawansowanego sprawdzenia i analizy. W takim przypadku może być konieczne skonsultowanie się z działem pomocy oprogramowania shopGold lub zespołem odpowiedzialnym za obsługę serwera.
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Baza pomocy sklepu - Języki programowania / hosting

Strona korzysta z plików cookies niezbędnych do działania strony zgodnie z Polityką prywatności. Możesz zmienić ustawienia cookie w Twojej przeglądarce.

AKCEPTUJĘ