Aktualizacja oprogramowania shopGold do wersji 1.5060
styczeń
14
2020
Wydajemy pierwszą w 2020 roku aktualizację. Z nowości jakie zawiera aktualizacja to m.in. nowe moduły płatności iLeasing oraz iRaty, możliwość dodawania własnych ikonek informacyjnych na zdjęciach produktów, możliwość wysyłania wiadomości newslettera partiami (od .. do), dodanie informacji o prowizji do aukcji Allegro. Zaktualizowaliśmy i przebudowaliśmy integrację z systemem SalesManago oraz działanie integracji z Remarketing Dynamiczny Google. Na stronie koszyka dodaliśmy możliwość wyboru punktu odbioru wysyłki (m.in. dla Paczkomatów czy Paczki w Ruchu) - bezpośrednio przy wyborze formy wysyłki przez klienta (opcja zmiany czy wyboru punktu dostawy na stronie potwierdzenie zamówienia dalej pozostała). Zmodyfikowaliśmy także proces zakupowy w sklepie - zmienione m.in. zostały dane do faktury. Zmodyfikowaliśmy także wiele plików sklepu w celu osiągnięcia jeszcze większej szybkości działania sklepu.
Aktualizacja sklepu oznaczona jest numerem 1.5060 i jest przeznaczona dla sklepów w wersji min. 1.4945. Tak jak zawsze zalecamy wykonanie aktualizacji w Państwa sklepach. Paczkę z aktualizacją możecie Państwo pobrać w dziale aktualizacji.
Najważniejsze zmiany jakie wprowadza nowa aktualizacja to:
Najważniejsze zmiany jakie wprowadza nowa aktualizacja to:
- dodano nowy moduł płatności iLeasing i iRaty
- zmodyfikowano wyświetlanie ikon graficznych na zdjęciach produktów (m.in. Nowość, Promocja etc) z formy graficznej na tekstową oraz dodano możliwość zdefiniowania do 5 dodatkowych własnych ikon
- dodano możliwość wysyłania maili newslettera partiami
- dodano możliwość aktualizacji i importu produktów poprzez pliki CSV i XML na podstawie id produktu, kodu EAN oraz nr katalogowego
- dodano import recenzji z pliku CSV
- dodano możliwość zmiany kolejności wierszy w opisach allegro
- dodano do aukcji Allegro możliwość sprawdzenia kosztu wystawienia produktu przy wystawieniu aukcji
- dodano do aukcji Allegro możliwość pobrania informacji o koszcie prowizji od sprzedaży - informacja widoczna w liście aukcji
- dodano do modułów wysyłek (Paczkomaty, Paczka w RUCHU, DHL ParcelShop oraz Poczta Polska Odbiór w punkcie) możliwość ustawienia wyboru punktów odbioru na stronie koszyka
- zmodyfikowano proces składania zamówienia przez klienta w sklepie (m.in. zmiany wyglądu strony potwierdzenie zamówienia, dodano możliwość zaznaczenia wszystkich zgód formalnych na raz, usunięto ze strony logowania możliwość wpisania danych do faktury - tak opcja jest dostępna na stronie potwierdzenie zamówienia jeżeli klient wybierze fakturę jako dokument sprzedaży)
- zmodyfikowano pole NIP podczas składania zamówienia (przy podawaniu danych osobowych) - pole NIP jest dostępne także dla osoby fizycznej (jako nieobowiązkowe - dla firm pozostaje obowiązkowe) - jeżeli klient jako osoba fizyczna poda NIP - nr NIP zgodnie z nowymi przepisami należy umieścić na paragonie co będzie stanowiło podstawę do wystawienia na jego podstawie faktury VAT
- zaktualizowano / przebudowano integrację z systemem Salesmanago
- zmodyfikowano / przebudowano moduł do Google Remarketingu dynamicznego